Ga naar de hoofdcontent

Kassa/servicedesk-medewerker

Het Holland Festival zoekt een accurate en servicegerichte
kassa/servicedeskmedewerker (april - juni)

april – mei: ma-wo-vr van 14:30-19:30 uur (15 uur per week)
juni: 5 diensten, verdeeld over 7 dagen (25 uur per week)

Wat ga je doen?

  • je verkoopt festivalkaarten aan de kassa en telefonisch;
  • je bent de vraagbaak voor de festivalbezoekers en geeft hen aan de kassa/servicebalie en telefonisch alle gewenste informatie;
  • je ondersteunt het kassa/servicedesk-team met andere praktische en administratieve werkzaamheden.

Wij zoeken

Je hebt minimaal een MBO-opleiding, bent accuraat, communicatief, in staat gestructureerd en oplossingsgericht te werken, stressbestendig, servicegericht en je vindt het leuk om met klanten te werken. Je beheerst de Nederlandse taal goed en hebt goede Engelse vaardigheden. Ervaring met (kaartverkoop) boekingssystemen en affiniteit met podiumkunsten is een pré.

Wij bieden

Het Holland Festival biedt je een inspirerende en levendige werkomgeving bij een van Nederlands meest prestigieuze podiumkunstenfestivals. Onze programmering is internationaal, divers en vooruitstrevend. Als kassa/servicedeskmedewerker maak je deel uit van de afdeling Communicatie & Marketing. Wij willen graag een afspiegeling zijn van de Nederlandse samenleving en zijn op zoek naar meer diversiteit in ons team.

Salariëring geschiedt conform het salaris- en functiehuis van Holland Festival.

Heb je interesse?

Stuur dan uiterlijk 10 april je motivatiebrief met cv naar het Holland Festival, t.a.v. Norbert Bode, Hoofd Communicatie & Marketing, [email protected] o.v.v. ‘Sollicitatie’.

Voor meer informatie: Marian van Wijngaarden, coördinator Ticketing, [email protected] of tel: 06 24133154.