Ga naar de hoofdcontent
Holland Festival kiest voor KesselsKramer

Holland Festival kiest voor KesselsKramer

25 april 2024

KesselsKramer is het nieuwe communicatiebureau van het Holland Festival. Na een uitgebreid selectieproces is besloten tot deze samenwerking die recht doet aan de vormgevingsgeschiedenis van het Holland Festival.  

KesselsKramer heeft een nieuwe campagne voor het Holland Festival 2024 ontwikkeld, waarin zij de kunstenaars die het Holland Festival groundbreaking maken centraal stellen met fotografie van  Blommers en Schumm. De campagne wordt de komende weken zichtbaar. 

Matthijs de Jongh, partner en strateeg KesselsKramer: “Het voelt als een grote eer om voor zo’n iconisch festival te mogen werken. Het is een mooie uitdaging om het stokje over te nemen.” 

Emily Ansenk, directeur Holland Festival: "KesselsKramer is een bureau met visie en durf, die de inhoud van het festival centraal stelt. Zij passen heel goed in de rijke vormgevingstraditie van het festival, met voorgangers als Anthon Beeke, Wim Crouwel en Thonik."  

Over KesselsKramer
KesselsKramer
is een onafhankelijk communicatiebureau opgericht in 1996 en gevestigd in Amsterdam, Den Haag, en Londen. Het bureau maakt graag ‘reclame voor mensen die niet van reclame houden’ en doet dit onder andere voor merken zoals citizenM, ARTE, Hasbro Monopoly en Dopper.

kesselskramer.com